duminică, 19 decembrie 2010

Multumesc

Stateam si ma uitam pe geam cum zapada a pus stapanire pe intregul oras si cum spiritul sarbatorilor isi face simtita prezenta.Mai umpic si vine Mosul,toti copii se uita prin magazine si isi fac cate o lista cu ce vor...eu,eu am facut o mica lista dar am uitat sa precizez ca te vreau pe tine.Mosul insa si-a dat seama cat de mult mi-ai lipsit si mi te-a daruit,mai repede chiar.Acum chiar cred ca Mos Carciun exista!Cel putin pentru moment,cand totul este bine si sper ca asa va fi si in continuare.. Anyway....Multumesc Mosule >:d< Esti cel mai bun Mos din Univers...defapt esti unicul,unicul meu Mos si te iubesc enorm!

2 comentarii:

  1. Aaaa...aaa...BUUUN!=))))))
    Mai bine primeam si eu...altceva...in loc de haine...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. da eu n'am primit ce am vrut:o3
    ba chiar invers:))
    [sti u :-<]
    deci mosu' i raaaau!:))

    RăspundețiȘtergere