vineri, 7 ianuarie 2011

Huuuug.

Eiiii se pare ca nu am mai postat nimic de anu trecut!In primul rand va urez un an cat mai fericit si plin de realizari si daca va faceati griji ca am murit..ei bine,I'm alive!
 Multi spun ca de cand a inceput anul le merge prost/bine si  asa o vor duce pe parcursul lui doi-zero-unu-unu[2011].Eu una chiar nu vad care-i treaba cu superstitiile astea,adica nu vad care e problema mea ca in drum ce veneam spre casa de la revel mi-a picat o tigla in cap?!O sa imi pice tot anul ?..Hai serios acum..oricum mie imi merge nemaipomenit de bine\:D/.Voi ce ati facut ????V-ati distrat precis :-j!Daca nu,la anu.
Stateam in seara asta pe pat si mi-am amintit ca am si un blog,pe care l-am lasat singur de Craciun..de Anul Nou..sper sa ma ierte.Nu am o idee anume despre ce as putea posta azi..ma doare capul ingrozitor si totusi am facut efortul,EU,de a intra aici sa va dau cate un semn de viata. >:D<
   Promit sa revin....cuRand! Hai sa va iubeeesc! BIG HUUUUUG!

Un comentariu: