joi, 28 aprilie 2011

Suflet

     ♥...
  In timp ce fata imi era mangaiata de razele soarelui mi-am adus aminte de tine,de acel tine cu care m-ai obisnuit,care are grija de mine si care imi arata ca ii pasa...si..si care inca exista & sper sa nu dispara niciodata!
 Un val al iubirii imi scalda sufletul si il curpinde parca tot mai mult..defapt,aproape ca il inghite.Ma gandeam ca ar fi cazul sa pun picioarul in prag si sa nu ma las purtata de val dar am realizat ca aici..in acest caz..am un picior de lemn ..nu pot..meriti,adica merita sa las povestea sa isi urmeze cursul firesc.
  Soarele este tot mai puternic,aproape ca imi arde obrajii dar nu pot evada din gandurile in care am intrat.
     ..ma intreb uneori daca asa va fi mereu dar cred ca e timpul sa las intrebarile deoparte.Mi-am adus aminte brusc cat de frumos imi vorbesti si cum mana ti se pierde deseori prin parul meu si...
  ....si m-am oprit!Am deschis ochii si m-am uitat in jurul meu iar apoi pe cer..un grup de norisori se apropia incet dar sigur de mine..Soarele avea sa-mi "paraseasca" obrajii asa ca am plecat..am fugit spre locuri cu soare,asa cum este si in sufletul meu....
   Si... am plecat,dar am plecat cu gandul la TINE.

2 comentarii:

  1. Uaaa <3
    (Asta am vrut sa-ti scriu sid e la scoala, dar 1-mi-a fost lene sa ma loghez si 2-imi uitasem parola :D)

    RăspundețiȘtergere