sâmbătă, 17 decembrie 2011

Doi.Noi doi

-O infuzie de fructe te rog,cu miere daca se poate,si un lapte fierbinte
-Ok.In cateva minute le aduc..
-Multumesc.
   O mica intrerupere iar apoi am revenit la discutia noastra.Eram atat de plictisiti si abatuti,aproape ca nu imi venea sa cred ca ne aflam intr-un asa hal de stare.Ne gandeam fiecare la probleme lui si parca uitasem unul de celaltat..Pe fundal se auzeau colinde vechi in limba engleza dar dragute,ne aduceau aminte de copilarie asa ca am inceput sa povestim..si cum s-a mai dezmortit atmosfera am inceput sa ne spunem si ofurile,care...daca un strain le auzea probabil ca incepea sa rada..defapt noi 2 nu aveam nimic,ne complicam viata pentru nimic si intr-un final am clarificat totul si nici nu aveam idee ca va fi o seara atat de draguta.
  Nu credeam ca voi ajunge sa simt atat de multe pentru el,si ca vreodata un baiat ar putea sa tina atat de mult la mine si sa-mi spuna atat de multe lucruri din suflet..lucruri in care sa creada cu adevarat si lucruri la care atunci cand se gandeste,il curpind sentimente de frica,pt ca s-ar putea intampla ceva,pentru ca ne-am putea pierde...e exact ce mi-am dorit..defapt e mai mult de atat,nu ma gandeam ca am pot creste langa cineva atat de drag de care sa ma atasez atat de mult..este un sentiment atat de placut sa sti ca cineva e alaturi de tine la orice ora din zi si noapte,indiferent de probleme..sa sti ca cineva te iubeste si te asteapta...sa sti ca ai pe cineva..pe cineva asa cum e el...
       ...Si asa am continuat sa povestim,sa radem,sa ne spunem cat de mult ne iubim..sa ne facem diverse promisiuni...si sper ca aceasta seara sa nu fie ultima,prima sigur nu e..

 ...Te iubesc!

Un comentariu: