miercuri, 1 septembrie 2010

Cenusiu..


Parca si acum simt aroma mijlocului de vara,la inceputul unei toamne friguroase ("Fascinatie")...se pare ca a venit si toamna ca un val cenusiu care umezeste tot ce ii vine in cale....nu ma asteptam sa imi bata la usa atat de devreme sau poate atat de tarziu...Cred ca ne-am dat cu totii seama ca micul nostru balon care se invarte in jurul Soarelui a cam luat-o razna.Parca ma doare sufletul cand ma gandesc ca trebuie sa renunt la pantaloni scurti si fustite,asta daca nu vreau sa racesc, si mai ales la zilele de distractie de care am avut parte in timpul verii.Toamna..incepe si liceul,pot spune ca mi-e dor de dragele mele prietene si de pauzele petrecute cu ele:)).Chiar daca am destule motive sa accept sau nu venirea "valului cenusiu" nu cred ca pot interveni cu ceva in asta.Cam asa sta situatia dragii mei deci .imbracati-va bine pentru ca eu am crezut ca o sa ajung acasa inghetata azi si aveti grija sa nu raciti >:).

4 comentarii:

  1. Stii... mai tarziu vei regreta norul cenusiu... :) Si`ti vei zice... ah... a trecut toamna... Sau cel putin asa vad eu lucrurile... O sa ai parte de o multime de amintiri frumoase toamna... Iti facem noi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. yaaay patriii! >:D< sunt sigura de asta ;;)
    miss youu so much :-<

    RăspundețiȘtergere