joi, 9 septembrie 2010

Hapciu si servetele...nu te mai suport! Lasa-ma!!


Mda MINUNAT,am racit!Nu prea a dat netu prin casa mea zilele astea si am decis sa nu incep sa practic "Viata in pestera",deci am fost plecata toata ziua prin oras.Spre "norocul" meu vremea nu a tinut cu mine si am reusit sa ma imprietenesc nefiresc de repede cu raceala.De doua zile am impresia ca am invatat un alt limbaj codat bazat pe "hapciu, noroc / sanatate" si tot felul de replici de genu'.Ahhh si sa nu uit de fabrica de servetele si de batistute si de tot felul de astfel de minunatii care se plimba dupa mine.Ma tot gandesc de ceva timp (aprox 1 ora) cu cine sa ma imprietenesc ca sa ma paraseasca raceala asta.NU O MAI SUPORT!Simt ca imi ia si ultima particica de bucurie din viata mea,imi smulge fiecare zambet,pe care,evident nu o sa il ofer>:).Nu azi,nu eu,niciodata!Sper ca maine o sa ma simt mai bine pentru ca am reusit azi sa indispun aprox. toate persoanele cu care am stat de vorba,asta ca sa nu fiu nevoita sa ma inchid in casa ca sa nu ma bata cetatenii neinfestati cu boala asta groaznica "raceala"[....]Si stau si ma uit la o cana cu ceai de fructe,ar fi cam a5-a pe care o beau azi,si ma gandesc ca o sa explodez cat mai repede.Ma mir unde incape atata ceai in mine...Si astept sa ma fac bine! Astept ziua in care raceala o sa considere ca nu sunt o prietena destul de buna pentru ea si ca ma uraste,si evident NU STIU cand va fi acea zi!Probabil la Sfantu'asteapta! punct.

Un comentariu:

  1. Las` ca te faci tu bineee >:D<
    Luni asigurat o sa te vindeci!=))
    O sa fie raceala geloasa pe noi :> :))
    si`o sa plece :-??

    RăspundețiȘtergere