luni, 21 martie 2011

2011

 Ciudat titlu de postare,umm?Nu stiu cati dintre voi stiu ce este 2011,pe langa faptul ca este (si o citez pe profa mea de Info ) : "o cifra cu multe numere",este anul voluntariatului si nu stiu de ce,cand am auzit chestia asta parca am dorit si mai mult sa ma implic,sa ajut :).Chiar nu am idee ce credeti voi despre asta si m-as bucura sa aflu ca doriti sa va implicati si voi in anumite probleme care totusi exista intr-un numar mare din pacate in Romania,si nu numai.Ca sa nu imi incarc blogul cu probleme societatii va rog sa mai dati si voi cate un search ca nu degeaba aveti Goagăl si o sa le aflati si singuri ca doar sunteti copii mari!!
 Iar acum ca de incheiere : Iubeste cu cap pana peste cap ! 
                     Sper sa va sune cunoscut :)!
 

Un comentariu: