miercuri, 16 martie 2011

Scrisoare :)

                                       Draga eu,


   Nu ti-am mai scris de mult..sau mai bine zis,am ezitat sa iti mai scriu.Nu stiu cat de bine mi-a prins sa nu interactionez cu mine tine dar acum ma simt mai bine,acum chiar mi-e bine :).As vrea sa iti spun ca o duc bine din toate punctele de vedere si ca mi-ar face placere sa "vorbim" ca inainte,sa iti spun tot ce simt..desi,cred ca tu sti TOT ce vreau sa iti spun..esti mereu cu mine,sunt mereu cu tine..suntem mereu impreuna,doar noi..noi doua !
   Si acum vreau sa iti spun ca..ca...eh,stii si tu!
                  
                                                                              
                                                                     Cu multa dragoste,
                                                                           aceiasi EU!

Un comentariu: