marți, 10 mai 2011

Amprente,regrete

[10.mai.2011] ..1 luna fara tine..Inca nu m-am obisnuit sa nu fi aici.Absenta ta isi face simtita prezenta tot mai mult.Durerea,vine si ea..dar pot spune ca am invatat sa o indepartez...cum?zambind.Tu nu vrei sa plang,sa sufar,sa regret...tu,suflet inocent,vrei sa rad din toata inima asa cum faceam cand ieseam toti,vrei sa ma gandesc la tot ce am facut noi si sa zambesc.
  Dar eu?Cum ramane cu ce vreau eu..?Vreau sa fi aici,acum!Vreau sa razi cu mine,sa ne plimbam..stiu ca nu se poate si regret asta.As face orice as putea sa aduc un zambet inapoi pe Pamant.Ma gandesc des la tine si la tot ce am facut..si zambesc..si-mi spun ca tu nu ma vei uita niciodata..stiu..stiu ca te uiti la noi si ca ai grija sa ne fie bine..
  Astept ziua in care te voi revedea si te voi imbratisa asa cum faceam..nu ma grabesc spre acea zi dar sunt sigura ca peste multi,multi ani va veni..si te voi reintalni.Ne voi aduna iar toti si o sa ne distram asa cum stim noi mai bine...tu,drag si iubit prieten!

 Dumnezeu sa te odihneasca in pace Claudiu.

...Desi nu esti,aici te am in fata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu