luni, 30 mai 2011

Ratacire

Soarele straluceste cu putere pe cer iar cascada din stanga mea incepe sa-mi provoace dureri de cap.Sunt speriata si nu am idee daca si cand am sa ajung inapoi in micutul sat din care am plecat cu gandul la o plimbare spre nicaieri,cu bilet dus-intors.Nu stiu in ce parte ar fi bine sa o iau asa ca ma las in jos pe trunchiul unui copac ferit de stropii ce sar indraznet din cascada..
  Ma bucur ca macar acum sunt doar eu cu mine fara oricine altcineva care sa ma streseze,dar timpul trece si vreau tot mai mult sa fiu acasa,in bratele tale.Probabil iti faci griji acum.N-am spus nimanui in cat timp ma intorc..Seara se lasa usor si ma scufund in intunericul noptii.Intr-un final,adorm speriata cu gandul la tine dragul meu..
  Te-am visat.Veneai spre mine grabit si speriat dar totodata usurat pentru ca mai gasit..m-ai luat in brate si m-ai dus acasa..iar apoi nu stiu ce s-a intamplat si m-am trezit.Eram in patul tau,eram acasa..iar tu veneai cu o ceasca de ceai de fructe al carui miros te trezea parca la viata.Mi-am dat seama ca nu,nu era un vis..erai tu,era realitate..
  Stiam sigur ca ma vei cauta..




Offer Nissim Feat Maya - Cuando

Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu:

  1. Ba, sa stii ca e ciudat cum faptu' ca citesc asta a doua oara ma face sa ma gandesc la alte chestii decat dimineata :-s
    E grav! :(
    Apropo, postarea e superba <3

    RăspundețiȘtergere