marți, 29 ianuarie 2013

Vizita

 Era ora 1 noaptea,o ora destul de tarzie pentru invatat insa nu avem nimic mai bun de facut avand in vedere ca somul imi zburase de ceva timp...
   Stateam intr-un din colturile camerei inconjurata de caiete si carti,savurand din cand in cand ceaiul meu de menta cu doua felii subtiri de lamaie si muuult zahar.Aerul rece patrundea usor prin crapatura geamului rabatat.Aveam o gramada de ganduri si griji iar invatatul ma ajuta sa uit de ele macar pentru o scurta perioada de timp...Aproape ca imi terminasem temele cand telefonul a inceput sa sune,versurile melediei mele auzindu-se din ce in ce mai tare de sub o carte..
           -Alo?
           - Buna scumpo,sunt eu.Ce faci,nu dormi?
           -Nu...invatam,adica aproape termin si ma pun in pat apoi,tu?
           - Eu pe aici,stateam...sti ca m-ai chemat astazi la tine si nu am putut veni...m-am gandit mai bine si acum urc in masina,vin spre tine draga mea.Ne vedem,pa-pa!
     Si a inchis,zambetul facandu-si loc usor,usor pe chipul meu.Am strans repejor caietele,am facut un dus si a si aparut.M-a luat in brate si ma facut sa uit sa ma simt atat de bine,mi-a alungat toate grijile atat de departe incat nu cred ca am sa mai dau vreodata de ele...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  835-CHECK !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu