luni, 18 octombrie 2010

Amestec innebunitor

Citeam zilele astea din "Fascinatie" si m-a impresionat foarte mult urmatoarea parte: "
"-Un pahar pentru a sarbatori.
  Aisilinn luă unul şi bău puţin.Era grozavă,un amestec ameţitor de lucruri care nu ar fi trebuit sa aibă gust - raze de soare prinse în sticlă şi vată de zahăr,după-amieze leneşe şi apusuri topite,briza fierbinte si promisiuni perciuloase. Îl bău pe tot. "
.. Acum stau si ma gandesc oare toate suntem innebunite de acest amestec atunci cand va vedem pe voi? Pe voi,poate niste zane ascunse sub chipuri umane, la fel ca in carte...Oh doamne,cred ca devin "obsedata" de cartea asta :|.. scuze,cred ca ar fi cazul sa ma intorc la temele mele 8-|. Shit!Ce saptamana aiurea o sa am.Presimt de pe acum,teancul de caiete de pe birou ma face sa imi dau seama tot mai mult ca am dreptate !:-s

3 comentarii:

  1. Am zis eu ca postezi ceva legat de citatu' ala:))
    Fain :>
    Si ba:">
    Si mie-mi place amestecu':">
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Adoor cartea aia :Xx
    am cam terminato de mult... da imi aduc aminte:x
    \:d/ pusii:*:*:x

    RăspundețiȘtergere
  3. am terminat-o si eu in sfarsit :-l=)))
    daca mai am ceva de citit de la scoala o bat pe profa X(

    RăspundețiȘtergere