miercuri, 13 octombrie 2010

Imi amintesc cum...

..cum era cand totul din jurul meu era perfect si minunat,cand nimeni si nimic nu intervenea in viata mea,cand nu stiam inca ce-mi asterne drumul vietii si mai ales...cand nu ma gandeam la ce sau cum va fi maineAtunci, atunci cand eram mica (nu ca acum as fi mare) si era totul frumos,nu imi spunea nimeni sa ies la tabla,sa fac ordine,sau alte lucruri de genu' asta.Right?Am multe aminitiri frumoase de atunci ....Uneori alunec intr-o prapastie numita AMINTIRE si imi vin in minte majoritatea intamplarilor placute sau neplacute prin care am trecut pana in momentul de fata.Imi amintesc si ziua de ieri,cand eram mai mica ...cu 1 zi,imi amintesc cum era sa pic in fata blocului din cauza unei pisici....nu e amuzant :-s!Ma tot intreb :"oare noi traim din amintiri,sau traiam pentru a ne face amintiri de care sa ne aducem aminte la batranete?",dar nu stiu inca care e raspunsul.Tind sa cred ca raspunsul cuprinde amandoua "optiuni".Tuturor oamenilor le place sa isi aminteasca,sa compare sau sa se gandeasca..... cum ar fi fost daca nu s-ar fi intamplat o anumita chestie....cel putin asa cred eu.
  Imi place sa imi amintesc de fiecare moment din viata mea si mai ales,sa imi amintesc cat de mult m-am bucurat si am profitat de fiecare.Sunt sigura ca traiesc pentru a face o colectie uriasa de amintiri ,pe care o fac in timp, si pe care am sa o pot impartasi adevaratiilor prieteni,si daca nu pe toata..macar o particica mica din ea.Acum stau si realizez ca maine,sau in alta zi,imi voi aminti ce am facut azi....poate ca exista si lucruri la care nu dau foarte mare importanta dar poate in viitor,cand nu o sa mai am parte de ele,o sa imi dau seama cat de mult le duc lipsa si atunci am sa vreau sa alunec in acea prapastie,iar, si probabil am sa caut orice posibilitate de a aluneca intentionat,fara a cere ajutorul nimanui sa ies din ea.
  Amintirile nasc sperante,chiar vise uneori.Cresti...si iti dai seama cat de frumos era atunci si iti doresti sa retraiesti acele momente iar si iar...si poate uneori visezi la cum ar fi daca s-ar intampla inca o data,la cum ai reactiona,la cat de tare te-ar suprinde...si poate cel mai important lucru: la cat de mult te-ai bucura.Imi place sa imi amintesc ce am facut,si poate ca imi amintesc prea des cum a fost si uit sa ma gandesc,adica sa visez uneori,la cum va fi...Dar cu amintirile pe care le uitam din greseala cum ramane?...
  Imi place sa imi amintesc.Dar tie?

3 comentarii:

  1. Si mie:>
    Imi amintesc multe chestii de acu' 2 ani:-s
    Chiar si de acum 2 zile:-<
    Dar am uitat ce am mancat in 3 februarie 2008 la cina:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) imi place faza cu am uitat ce am mancat etc..=))

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place sa imi amintesc lucruri frumoase dar imi displace sa traiesc din amintiri

    RăspundețiȘtergere