duminică, 24 octombrie 2010

Piţi stail !

Ma tot gandeam in aceste ultime minute de plictiseala exagerata ce sa postez pe aici ca sa nu imi reprosati ca va las balta,sau eu stiu ce altceva,si mi-am adus aminte de seara trecută.Am fost si eu la un bal ca sa nu incep sa devin o incuiata care nu mai ştie cum arata un club sau cat de tare te doare capul când pleci inapoi spre casă.Aş vrea sa trec cu vederea,dar din păcate nu pot,peste specia de piţipoance care incepe sa domine orice loc de pe Terra si care pune in pericol specia umana NORMALĂ.Defapt nu stiu daca pe piţipoance le pot incadra in specia umana.Intre noi si ele exista una,doua,maxim trei asemanari,ca de exemplu:avem toţi 2 mâini si 2 picioare,toti vorbim o limba omeneasca si se presupune ca toti avem posibilitatea de a gandi,dar la ei,ele mai bine zis, acest dar a fost dat mai cu reducere.Îmi pare sincer rau daca va simţiţi jignite,serios?defapt ma doare exact in cot si dacă stau bine sa ma gandesc..nici acolo frate.
  Ca sa nu spuneti ca sunt o nesimţita care sta in faţa unui calculator si incepe si critica orice ii iasa in cale am sa va dau si eu cateva motive,personale.Asa deci revenim la ieri,seara de ieri mai precis.Intru frumos eu in club,totul frumos,muzica faina,lume cat cuprinde si asa mai departe..pe scurt totul roz,pana dau de primul specimen din aceasta specie dominanta.Descrierea specimenului:pantaloni scurti pana la jumatatea fundului (care ..intre noi fie vorba..era mare si gras),un tricou mulat cu un decolteu foarte generos(avea ce sa isi expuna,dar inca ma gandesc daca nu erau asa de voluminosi din cauza grasimii..si oricum colaceii aia isi puneau amprenta ),niste margelute(care erau ok daca se potriveau cu restul culorilor de pe ea),o pereche de colanti si sa nu uitam de botine.Bă frate inţeleg si eu ca vrei sa fi atragatoare si sa danseze careva cu tine sau mai stiu eu ce motiv cretin ai da uita-te in oglinda la tine ca de aia o ai..daca nu s-a spart.Deci hainele alea aratau mega fain pe o tipa slaba si draguta,mai puţin partea cu pantalonii aia pe care nu stiu de unde a putut sa îi cumpere,oricum sunt de parere ca i-a taiat.Ma rog.Trec de acest soc care mi-a provocat milă şi silă deodata si dupa ce ma mai plimb prin stanga si-n dreapta dau de alta.De data asta era una slaba cu maieu pana sub piept,defapt era o camasa indoita si innodata si Dumnezeu ştie ce i-a mai facut,cu o pereche de pantaloni PUŢIN mai laţi decât o curea elastica si niste tocuri imense.Oai deci avea tipa aia un glas,atat de frumos...cred ca din cauza ei m-au luat durerile de cap mai repede decat credeam.Nici nu imi mai aduc aminte cum a ajuns ea langa mine si a inceput sa zbiere ca o descreerata scapata de la azilul de nebuni pe fiecare om de langa ea .Şi ca sa ma lamuresc si mai tare ca pot sa dau si de alte specimene am avut ocazia sa vad si concursul acela de Miss si Mister,si ghici ce proba avea o tipa,sau dans inca nu m-am lamurit cum statea treaba pe acolo.?Nu va las sa va ganditi prea mult pentru ca nu cred ca o sa ajungeti chiar atat de departe,sau na..deci totul se intampla pe renumita melodie "Lollipop".El sta si bate din palme sau ceva de genu' si ea sta si suge o bomboana sau o linge,doar ea stie ce ii facea..in orice caz..avea o expresie pe fata de zici ca ...eh:).
   Si asa ca ultimă chestie,mi-am adus aminte de o faza destul de amuzanta,pe care mi-a povestit-o o prietena.(ea a remarcat chestia asta).Orice melodie puneai toata lumea canta si dansa si totul era frumos si bine.Asta pana la renumita melodie : Qpido Level - The Pitzi Song (prod. by London32),pe care ,dupa cum probabil ca va asteptati,cam toata lumea tacea si dansa...doar ele cantau,si cantau din tot sufletelu'..ţuca-va mama de piţipoance!  
   Frate cand scapam de voi ?! A fost"curentul Emo"..acum piţi,"valul piţi" sau nu stiu cum sa il denumesc..avalansa.uragan chiar!....


   P.S: Save the world & kill yourself

9 comentarii:

  1. Descrierea lu' pitzi nr. 1 e tare!=))
    Totusi, cam imbracata pentru o pitzi:-s:))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) o sa caut un alt exemplar la balu urmator ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare asta cu "P.S: Save the world & kill yourself" =)))
    mare dreptate varamea !:*
    cred ca nu exista om normal sa le suporte:|

    RăspundețiȘtergere
  4. acum tu ne intrebi pe noi daca esti sau nu?:-s
    iti raspund daca ne dezvalui identitatea ta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. dezavantajul la baluri: pitipoance "fara numar" cum zic ele:))
    avantaj:iti faci prieteni noi.doar asa ne`am cunoscut si noi :))
    PS: si postul meu de azi avea legatura cu pitipoancele:))parca se inmultesc fratele meu pe zi ce trece x_X

    RăspundețiȘtergere
  6. parca?. chiar o fac,crede-ma!!!! :))
    da <3. cred ca e printre singurele parti bune chestia cu prietenii noi ;;) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim cine esti tu :D
    iti plac pitipoancele?:D:-s

    RăspundețiȘtergere