luni, 25 octombrie 2010

Am ajuns astazi acasa si brusc am cazut intr-o stare de visare,sau mai bine zis de dorinta,de nerabdare.Nu mai suport ziua asta.Mi-e somn de nu mai pot dar totusi nu vreau sa dorm pentru ca deja e 19 si nu stiu ce o sa fac la noapte pentru ca precis nu o sa mai am somn.Vreau sa vina vacanta de iarna,si odata cu ea sa vina si armonia sarbatorilor.Vreau sa simt cum spiritul Craciunului imi circula prin tot corpul si cum toata lumea este fericita.Vreau sa ninga!Sa ninga mult,chiar daca este frig si urasc frigul!Vreau sa merg si sa fac un om de zapada!Acum vreau! Nu mai suport sa astept acele zile... vreau sa vina!Intelegi?VREAU.. ok,cred ca am fost destul de clara.
  Acum ca v-am impartasit si voua starea mea de azi,cred ca ma pot intoarce inapoi la gandurile mele care imi capteaza toata atentia ;;).Nu cred ca sunt singura care vrea ceva in acest moment,right?Voi ce vreti,ce visati?


P.s:Roxi,poate chiar am o banca!

8 comentarii:

  1. In acest moment? Fix acum? Vreau ca stii-tu-cine sa nu afle stii-tu-ce. Si daca afla... inseamna ca dorintele nu functioneaza. De fapt, oricum nu functioneaza:-j.(Doar in cazuri foarte rare)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da functioneaza,daca is dorinte posibilie!=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau un Bounty :x.. de fapt 2 :D
    Si vreau sa-mi treaca plictiseala si sa nu mai stranut :)).

    [ foarte tare postarea :* ]

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu vreau sa vina iarnaa :) Craciunul..cadouri:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos ca ti-ai impartasit sentimentele cu micutul blog ^^
    cu totii vrem sa ninga si sa nu fie frig desigur , ce e mai frumos decat visul alb de iarna :X
    si mai ales cand stai la caldurica si privesti pe geam fulgi de nea in care te adancesti....

    RăspundețiȘtergere