luni, 11 octombrie 2010

Boom boomm sweet 16!

Auuuuch,imediat se facea o luna de cand nu am mai postat!Sa imi fie rusine! RUSINE ADA!!!
 Acum sa revin la azii!Pot sa zic si eu ca am 16 ani!AM CRESCUT!Si suunt foarte fericita,pe bune.Ok..am crescut in varsta,in inaltime nu prea..poate am norocu sa mai cresc 5 cm pana la anu'.A fost una din cele mai frumoase zile de nastere pe care le-am avut..avand in vedere si seara de sambata si daca tot am pomenit de asta vreau sa le zic la Francii si Roxii ca le iubesc mult si le multuumeesc!!! <3
  Am avut parte de cateva surprize anul acesta si printre altele am primit si un "la multi ani " de la tine...adica de la   el.Nu ma asteptam sa stii cand e ziua mea mai exact..
  Wooow!Cand ma gandesc ca acum 16 ani inca mai eram la mami in burticaa!![m-am nascut la 23:45 ;;) ].. as vrea sa fiu iar mica,sa fac tot ce vreau eu,sau cel putin aproape tot....mi-e dor..!!!!Dar nu trebuie sa incep acum cu faze de genu' asta! Acum sunt fericitaa! Ei cam atat pe azi,promit ca de maine o sa postez ceva mult mai interesant dar simteam nevoia azi:-/...



Am doar 16 ani,sunt nebuna ,iubesc si ăăăă:-/.....

4 comentarii:

  1. Uite-te la ea cum se lauda 8-|
    Si noi te iubim>:D<
    Adica cel putin eu, ca Franci nu cred:-/
    Si "el"...care din ei?:-s
    =)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa nu o iubesc pe aiurita asta?!:))


    :*ps:Te iubesc!:)):***

    RăspundețiȘtergere
  3. ah era pentru Francii din clasa :-/.Dar nu-i nimic >:D< si pe tine te iuubesc >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere