sâmbătă, 16 octombrie 2010

Scandura & Jhonny

  Ca sa nu spuneti ca sunt rea si nu va fac cunostiinta cu cea mai draga "persoana" a mea,m-am gandit sa vi-l prezint pe SCANDURA,prietenul meu imaginar.Da,am si eu asa ceva.Nu cred ca ar trebui sa imi fie rusine nu?Chiar acum sta langa mine si incearca sa vada ce scriu pe blog.
  Vreti sa vi-l descriu?..mai bine nu..bine,bine,nu insistati asa de mult..el e roz si blond,culoarea ochiilor depinde de stare ..:-s.E cam ciudatel.A da si e creool! E foarte frumos,serios!Si e foarte de treaba,pot sa ii zic orice si sunt sigura ca nu v-a spune la nimeni,macar asa totul ramane doar intre noi doi!Ma iubeste foarte muult,imi spune asta zi de zi,deja incepe sa devina stresant dar na...il suport!Si ce e mai important decat asta e faptul ca si el ma suporta!!!
  Se mai supara uneori cand nu il baga nimeni in seama,sau cand se pune careva pe el :-L...incepe sa planga si sa tipe...Am incercat sa ii explic ca nu il vede nimeni si se mai intampla sa fie "ranit" dar nu vrea sa inteleaga,asa prieten incapatanat nu am mai avut!
  I-am facut chiar si un frate.Il cheama Jhonny.Pe aceasta vi-l pot arata!L-am facut intr-o ora de nu mai stiu ce'.... e dragut si el,si sta pe un scaun ;;).



P.S: Nu,nu sunt nebuna si nici nu sufar de eu stiu ce boala fara remediu !

3 comentarii:

  1. Te-ai putea hotari intre roz, blond si creol?=))
    Si totusi, ai o dereglare mintala:*

    RăspundețiȘtergere
  2. THAAAAAAAAAAAAAA, e blond in cap ca doar nu are corp blond 8-|. si haine ROZ. si piele CREOLA! e greu?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deh, esti norocoasa... pe mine pana si prietenii imaginari ma parasesc :(( =))

    RăspundețiȘtergere