marți, 19 octombrie 2010

Plictiseala..pleci ?!

Uhm,de 2 zile mi-e somn cam toata ziua si mor de plictiseala frate.Nu mai stiu ce sa fac.As dormi toata ziuaa,dar ma tem ca dupaia nu dorm noaptea deci tot nu ar fi ok.Ma uit in jurul meu si totul este plictisitor... Defapt tind sa cred ca m-am decis sa scriu pe blog in incercarea de a inlatura plictiseala din viata mea! DISPARI BA,DU-TE SI STRESEAZA PE ALTCINEVA!! Cred ca din cauza scolii patesc asta...precis s-a gandit doamna asta (plcitiseala) sa imi faca o vizita mai luunga,dar vad ca nu intelege ca nu e bine venita si ca eu chiar vreau sa plece!O tin in cele mai proaste conditii dar vad ca ea se simte bine,sau poate s-a obisnuit deja cu ele....nimeni nu o place..
 Asa m-as duce eu acum frumusel in pat,si asa incet dar sigur as adormi.... 8->.Cred ca asa o sa fac.. Jesus,cat pot abera pe aici...Ma duc in al meu palat( PATUL) sau ma duc sa citesc ceva...
                    CYA!  :-h

4 comentarii:

  1. Nu te duce ba la "palat" ca nu-i nici 9:-s:))
    Plictisito!>:P

    RăspundețiȘtergere
  2. da si io ma simt cam la fel nus plictisit dar as dormi ca nebunu :))) e de la verea asta cretina cred sau nu stiu ... :-??
    Oricum fain artico take care :*
    Danny

    RăspundețiȘtergere
  3. iesi in cluburi, sus pe cuburi si ai sa vezi cum ai sa te bucuri

    RăspundețiȘtergere